Nyomtatás

Tisztelt Betegek / Hozzátartozók!

A GMN-MED BT. háziorvosi alapellátást nyújtó Egészségügyi Szolgáltató, mint gyógyító szervezet legfontosabb célkitűzése hogy, a szolgáltatásait igénybevevő valamennyi páciens / beteg számára hozzáférhető, megfelelő színvonalú és megkülönböztetés nélküli ellátást biztosítson. Házirendünk a gyógyulást váró, segítségre szoruló betegek és hozzátartozóik, továbbá az egészségügyi szolgáltatást végző szakemberek számára egyaránt útmutatóként szolgál.

Az egészségügyi alapellátás során az eredményes gyógyításért, a sikeres végeredményért nem csupán a szakemberek, hanem a beteg és hozzátartozója is sokat tehet.

Általános tájékoztatóként kifüggesztettük a rendelési időt, az ellátást végző szakorvos és a közreműködő asszisztens (körzeti ápoló) nevét. A háziorvosi alapellátást végző rendelés esetleges szüneteltetéséről, a helyettesítő nevéről a rendelőnk ajtaján tájékoztatót olvashat (amikor ez aktuális).

1. Betegbejelentkezés-betegfogadás
  1. rendelési időben telefonon (44/311-453), akár az adott napra is
  2. internetes bejelentkezés (hamarosan)
  1. a rendelési időn kívül, üzenet rögzítő segítségével (44/311-453)
  2. rendelési időben (44/311-453)
2. Üzenetrögzítő használata

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a rendelőben működő telefon segítségével lehetőség van üzenet hagyására. Amennyiben nem szükséges a visszajelzésünk (pl. szűrővizsgálatokra történő beutaló igény, ismételt gyógyszerfelírás, stb.) akár a délutáni vagy esti órákban is hívható a rendelő. Kérjük, az azonosíthatóság érdekében ilyen esetben pontosan adják meg adataikat (név, lakcím, életkor), az igényelt beutalókat, gyógyszereket (tételesen felsorolva, vagy a „szokásos” havi szükségletet jelezve), a tévedések elkerülése érdekében! Ezzel a lehetőséggel elkerülhető a reggeli órákra jellemző telefonvonal foglaltság, és lehetséges a kedvezményes időszakban történő telefonhívás. Az így beérkezett igényeket a következő munkanapon teljesítjük, a rendelés végén az elkészült anyag átvehető.

3. A rendelés igénybevétele előtt
4. Munkaidő
5. Dokumentumok kezelése
6. A betegeket a betegellátással kapcsolatban megillető jogok és kötelezettségek

A betegeket megillető jogok gyakorlása az 1997.évi CLIV. Egészségügyi Törvény előírásainak megfelelően történik.

A beteg jogai:
A betegek kötelezettsége:
7. A betegpanaszok kivizsgálása

Az egészségügyi szolgáltató Panaszkivizsgálási Szabályzatában foglaltak szerint jár el betegpanasz esetén.

Panaszával fordulhat:
Betegjogi képviselő neve, elérhetősége, fogadó órája a rendelő előtt kifüggesztve, illetve ide kattintva is megtalálható.

 

MOBILTELEFONOKAT a rendelőkbe, a váróhelyiségekbe való belépés előtt kérjük kikapcsolni! HANGHORDOZÓ eszközök használata csak füldugóval engedélyezett!

A VÁRÓTEREMBEN (a váróhelyiségben) elhelyezett tárgyakért, anyagokért, a parkolóban várakozó gépkocsikért az egészségügyi szolgáltató felelősséget nem tud vállalni!

AZ INTÉZMÉNY EGÉSZ TERÜLETÉN A DOHÁNYZÁS ÉS SZESZES ITAL FOGYASZTÁS TILOS!

 

További információt, segítséget kérjen a praxis dolgozóitól!

Szülőkategória: Tájékoztató anyagok
Kategória: Praxis működés